WEKO3
インデックスリンク
アイテム
Language Teacher Identity: Historical Perspectives, Philosophical Frameworks, and Research Directions for Japan
https://doi.org/10.15085/00000705
https://doi.org/10.15085/00000705e99957d4-c798-44d6-af9f-12558caa5565
名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
---|---|---|
![]() |
|
Item type | 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1) | |||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
公開日 | 2021-03-31 | |||||||||
タイトル | ||||||||||
タイトル | Language Teacher Identity: Historical Perspectives, Philosophical Frameworks, and Research Directions for Japan | |||||||||
言語 | ja | |||||||||
タイトル | ||||||||||
タイトル | Language Teacher Identity: Historical Perspectives, Philosophical Frameworks, and Research Directions for Japan | |||||||||
言語 | en | |||||||||
言語 | ||||||||||
言語 | eng | |||||||||
キーワード | ||||||||||
言語 | en | |||||||||
主題Scheme | Other | |||||||||
主題 | Langauge teacher identity | |||||||||
キーワード | ||||||||||
言語 | en | |||||||||
主題Scheme | Other | |||||||||
主題 | dialogical self-theory | |||||||||
キーワード | ||||||||||
言語 | en | |||||||||
主題Scheme | Other | |||||||||
主題 | ecological approach | |||||||||
キーワード | ||||||||||
言語 | en | |||||||||
主題Scheme | Other | |||||||||
主題 | positioning theory | |||||||||
資源タイプ | ||||||||||
資源タイプ識別子 | http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 | |||||||||
資源タイプ | departmental bulletin paper | |||||||||
ID登録 | ||||||||||
ID登録 | 10.15085/00000705 | |||||||||
ID登録タイプ | JaLC | |||||||||
著者 |
Nall, Matthew
× Nall, Matthew
|
|||||||||
bibliographic_information |
ja : 宮城大学研究ジャーナル en : Miyagi University Research Journal 巻 1, 号 1, p. 87-97, 発行日 2021-03-31 |
|||||||||
出版者 | ||||||||||
出版者 | 公立大学法人宮城大学 | |||||||||
言語 | ja | |||||||||
item_10002_source_id_9 | ||||||||||
収録物識別子タイプ | EISSN | |||||||||
収録物識別子 | 2436-374X |